Virtuální realita jako nástroj pro HR

Virtuální realita jako nástroj pro HR

Firstjobs.cz láká uchazeče o zaměstnání pomocí virtuální reality.

Fenomén virtuální reality už delší dobu zasahuje do našich pracovních i osobních životů. Technologie virtuální reality (VR) se v dnešní době běžně používá např. v informatice, designu, zdravotnictví nebo stavebnictví. Ale jak je to s užitím virtuální reality pro odvětví HR?

Jedním z průkopníků využití virtuální reality je společnost LMC, která provozuje například portály Jobs.cz a Prace.cz. Právě LMC nedávno spustila novou platformu First Jobs, která slouží primárně pro vyhledávání pracovních příležitostí čerstvým absolventům. Virtuální realita není pro tuto cílovou skupinu žádnou novinkou a je pro ní velkým lákadlem. Ve spolupráci s digitální a marketingovou agenturou PBRDigital tak vznikla eventová aplikace pro virtuální realitu s názvem EventCity. Aplikace se osvědčila jako dobrý způsob pro oslovení cílové skupiny, kterou jsou v tomto případě mladí lidé ve věku od 18 do 26 let.

Jak aplikace EventCity funguje?

Do VR aplikace zapracovala agentura PBRDigital loga a další grafiku v corporate identity klientů společnosti LMC. Reklama na uživatele působí nenuceně, ale o to s větším účinkem. Uchazeči měli v aplikaci nasbírat co nejvíce bodů, které představovaly právě loga klientů LMC, a také překonat strach z výšek ve formě “virtuálního” skoku z 34. patra budovy. Aplikace tedy uplatnila jednoduchý princip “hrou k poznání” – podle toho, jaká loga uživatelé, (tedy zájemci o práci) v aplikaci sbírali, se následně analyzovalo, jaké společnosti dávají přednost.

Důležitým prvkem aplikace byla také volba vhodných eventů, na kterých se platforma First Jobs prezentovala. Společnost LMC vybrala sérii studentských Majálesů v Praze a Brně, které se většinou nenechá ujít žádný student. Díky tomu došlo v rámci těchto eventů k vysoké akvizici a celá kampaň dosáhla očekávaného výsledku.

Celý projekt velmi kladně hodnotí také manažerka projektu Lenka Šťavová ze společnosti LMC: “Virtuální realita byla pro nás tím správným krokem jak zaujmout mladou cílovou skupinu na takto velkých akcích a jak dostat značku First Jobs zase více do povědomí studentům a absolventům. Tím, že se nám podařilo do aplikace vložit i všechna loga partnerů First Jobs, jsme podpořili i jejich budování značky zaměstnavatele pro mladé.



Pokračováním v prohlížení tohoto webu vyjadřujete souhlas o používání cookies Více informací

Náš web přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo jakýkoli odkaz mimo tuto lištu souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoli vypnout v Nastavení soukromí.

Zavřít